Прескачане към основното съдържание
  1. Помощен център
  2. Помощ за бизнеса
  3. Mokka бизнес акаунт

Mokka бизнес акаунт

  • Какво мога да правя в бизнес акаунта си в Mokka?
  • След колко време продажбите от магазина ще се появят в бизнес акаунта ми?
  • Как да регистрирам нов служител в моя Mokka бизнес акаунт?
  • Как да блокрам служител?
  • По време на регистрация на купувач, той не получава код на телефона си. Какво да правя?
  • Купувачът върна продукт или анулира цялата поръчката. Какво да правя?
  • Как да променя юридическото лице на фирмата си?
  • Как да променя банковата сметка или други данни на фирмата?
© 2024 REVO TECHNOLOGIES SP. Z O.O.,
Всички права запазени