При извършване на покупка, заедно с договора, в имейла с потвърждение, ще откриеш и погасителния си план, в който са описани подробностите за всяко от плащанията ти към Mokka, свързани с тази поръчка. Преди всяка дата за плащане ти изпращаме и имейл, в който ти даваме информация за сумата и датата, до която трябва да платиш, а също така и линк за директно плащане.
Като допълнение, можеш да разгледаш подробностите за плащанията си по всяко време в твоя акаунт в Mokka, през Клиентския панел или в мобилното приложение (очаквай скоро).
1. Къде да намериш погасителния си план?
Падежните дати и сумите за плащане ще откриеш след логин в личния ти Mokka акаунт - в Клиентския панел или през мобилното приложение (очаквай скоро).
На уебсайта (Клиентски панел), погасителният план е разположение в меню "Погасителен план", достъпно от лявата страна на страницата.
В мобилното приложение, погасителният план е показан на началната страница.
2. Известия за плащане
Един ден преди датата за плащане ще ти изпратим напомняне по имейл.
Ако искаш да получаваш допълнителна информация на телефона си, активирай услугата "Допълнителни известия" в меню "Настройки".
3. Трябва спешно да платиш към Mokka, но не можеш да влезеш в своя Mokka акаунт?
Ако трябва да платиш спешно, но не можеш да се логнеш, можеш да се свържеш с нас през формата за въпроси или по имейл на адрес support@mokka.bg - ще ти отговорим в максимално кратък срок.
4. Кога ще се отрази плащането?
За да избегнеш допълнителни разходи, плащането към Mokka трябва да пристигне до 23:59 ч., българско време, на падежната дата. В момента, в който получим плащането, ще получиш имейл. Актуализацията в профила обикновено се отразява до 24 часа.
5. Къде ще се отрази плащането?
Информацията за всички плащания е на твое разположение в акаунта ти Mokka, в Клиентския панел и през мобилното приложение, в меню "История".
Какво да направиш, ако плащането ти не се отрази в акаунта ти, описваме тук