Според закона, покупки, направени онлайн, могат да бъдат върнати до 14 дни, без изрично посочване на причина. За продукти, купени на място, няма изрично установен срок или изисквания.
Максималният период за връщане на продукти се определя от търговеца, от където е извършена покупката. По тази причина, изчерпателна информация можете да получите, като се свържете с магазина.
Когато всички подробности са уточнени и връщането е успешно, магазинът ще ни информира за това и до 24 часа ние ще приспаднем от сумата на задължението стойността на върнатия продукт. Когато актуализираме информацията, тя ще бъде на разположение в твоя личен акаунт Mokka.
В някои случаи търговците превеждат сумата за върнатия продукт по личната банкова сметка на клиента, затова, ако са минали 24 часа, а твоето задължение към Mokka не е актуализирано, провери личния си банков акаунт или се свържи с търговеца.
Ако случаят не е такъв, пиши ни в чата или на имейл support@mokka.bg, като ни изпратиш документ, който потвърждава връщането на продукта.
Пиши ни и ако си платил част от задължението към Mokka, преди да връщането на продукта. Отново трябва да ни изпратиш документ, потвърждаващ, че стоката е върната, както и информация за банковата ти сметка, на която да преведем надплатената сума. Ще извършим плащането в рамките на 7 работни дни.