Когато пазаруваш онлайн, имаш възможност до 14 дни да върнеш продукта, без да посочваш причина. Всеки онлайн търговец може разбира се да удължи този период, но това зависи от него. Когато става дума за пазаруване на място, в търговски обект, срокът за връщане е по избор, а може дори да няма такава практика от страна на търговеца, или той да има допълнителни изисквания.
При рекламация, за някои типове продукти има определени периоди на задължителна гаранция, но в повечето случаи, отново магазинът определя периода и условията на гаранцията и начинът, по който се процедира при евентуални повреди. Не е задължително да ти върнат сумата. Повече информация за конкретната ситуация можеш да получиш, като се свържеш с търговеца, от който е закупен продуктът.
Ако си върнал продукт, платен с Mokka, и имаш потвърждение от магазина, че заплатената сума ще ти бъде възстановена, търговецът трябва да ни уведоми, че връщането е успешно завършено. Ние приспадаме сумата от твоето задължение до 24 часа и отразяваме промените в личния ти акаунт.
В случай, че са минали 24 часа и все още виждаш сумата за покупката като задължение в Клиентския панел или в мобилното приложение (Android/iOS), провери дали магазинът не е върнал стойността на покупката по твоята банкова сметка. Ако е станало така, можеш просто да я използваш да заплатиш задължението си към Mokka.
Ако магазинът не е възстановил сумата по сметката ти, или срещаш друго затруднение, свържи се с нас през формата за въпроси или на имейл support@mokka.bg.
Пиши ни също и ако вече си платил част от задължението си към Mokka за тази поръчка и след това си я върнал. Необходимо е да ни изпратиш и документ с потвърждение на връщането, както и да ни предоставиш данни за банковата сметка, по която да преведем обратно сумата, която си надплатил. Ще извършим обратното плащане по сметката ти до 7 работни дни.