Можеш да влезеш в Mokka акаунта си от Клиентския панел или през мобилното приложение (очаквай скоро). Там въвеждаш последователно мобилния си телефонен номер, който потвърждаваш с код, който сме ти изпратили като SMS, след което въвеждаш личния си PIN, който е твоята парола за вход в профила ти.
Можеш да срещнеш проблем, ако си въвел неправилно данните си или паролата ти е грешна. Увери се, че въвеждаш телефонния номер, с които си се регистрирал, както и че SMS кодът е валиден и паролата ти е вярна.
Ако си забравил паролата си или искаш да я промениш, кликни "Забравена парола" на логин страницата, за да анулираш старата и да зададеш нова. След това провери имейла си - на него ти ще изпратим инструкции как да зададеш нова парола. Не забравяй да провериш и в папката "Спам" за съобщение от Mokka.
Ако все още не можеш да влезеш в акаунта си, пиши ни през формата за въпроси или на имейл support@mokka.bg.
Не забравяй! За да влезеш в акаунта си в Mokka, трябва да си регистриран потребител, да си получил позитивно решение за сума Mokka и да си направил поне една транзакция с Mokka.
Можеш да научиш повече за начините на регистрация тук.