Първата стъпка е да имаш активен акаунт в Mokka. Ако още не си си направил регистрация в Mokka, повече информация как да си създадеш акаунт, можеш да намериш тук.
Ако вече имаш регистрация в Mokka, можеш да влезеш в акаунта си през Клиентския панел от тук, както и през мобилното ни приложение Mokka App (очаквай скоро).
За да влезеш в приложението за първи път, трябва да въведеш телефонния номер, с който си се регистрирал в Mokka, след което да промениш съществуващата парола, като избереш нов 4-цифрен PIN код.
Запомни този PIN код добре, защото ще го използваш при всяко влизане както в мобилното приложение, така и в Клиентския панел, а старият PIN вече няма да е активен. Научи повече тук
След като вече имаш нов PIN код, по-долу ти даваме насоки как да влезеш в Клиентския панел на Mokka:
- Получаваш достъп до услугата Mokka, след като извършиш покупка от някой от нашите партньорски магазини. Ако вече имаш акаунт в Mokka, избери "Вход".
- Въведи телефонния си номер (с който си регистриран в Mokka).
- Ще получиш SMS с код за потвърждение - въведи го в съответното поле.
- Въведи PIN кода си (паролата), избран при регистрацията или при първия вход в мобилното приложение.
Ако не помниш PIN-а, кликни на "Забравена парола", за да го анулираш и да избереш нов.
Как да направиш това, е описано подробно тук. - Въведи четирицифрения PIN код, потвърди отново влизането и запомни своя код. Този PIN код ще ти трябва всеки път, когато влизаш в Клиентския панел. Старият код вече няма да е валиден.