Уважаеми Клиенти,

Обръщаме се към вас с важна информация относно услугите предоставяни от Мокка България

Считано от месец Юли 2024 Мокка преустановява финансирането потребителски транзакции.

Бихме искали да ви информираме, че тази промяна се отнася за нови кредити през физически, онлайн магазини и през мобилното приложение на Mokka. Промяната не засяга съществуващите задължения. Клиентите с непогасени задължения към Mokka, както и преди, трябва да продължат да извършват погасителни плащания по график и да управляват своите сметки чрез клиентския профил на Mokka и мобилното приложение на Mokka.

Ако имате въпроси или нужда от допълнителни разяснения, моля свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на: support@mokka.bg

С уважение,
Екип Мокка!